Wednesday, June 06, 2007

Geoffrey Chaucer hath a blog

Chaucer?

yea, verily.
Myn gentil rederes, the joly tyme of Averille and May hath not been of much jolitee to me – in feyth, ich haue had but litel tyme to look upon the newe floures and heere the smale foules doyng their thinge, for cursid busynesse hath fallen a-newe vpon me. I was prikked to take thys biswinkful newe labor by grete nede, for whan ich madde myn accountes ich discovred gret dettes and but litel revenue.
It may be a challenge to read but once you get into the rhythm, it is great fun.
Benedicitee, goode readeres all! I am burnynge the mid-nyght oil in preparacioun for a greet voyage to the gatherynge of Kalamazoo, of the whych place Geoffrey hath regaled me with many jolie stories. (Whan that I heerd of free wyne I was sold.) Verily, I have studied the lines of picke-vppe, recytyng them ynto the mirour and practisyng myne smyle and wynke. Y have even contributed a newe line of picke-vppe: "Do yow have any St Albans yn yow? No? Would yow like some?"
Read more here. Consider adding this good site to your RSS Reader of choice.

No comments: